ZAJĘCIA

SEXI PUPA

Marzenia o jędrnych i kształtnych pośladkach mogą stać się rzeczywistością! Aby je zrealizować, niezbędne jest ich wzmacnianie odpowiednimi ćwiczeniami. Sexi Pupa to program zajęć, opracowany z myślą o budowaniu i rzeźbieniu pośladków oraz ud. Trening pośladków prowadzony jest przez wykwalifikowanego trenera, który dobiera odpowiednie ćwiczenia i układa je w całość, co ma zapewnić optymalne efekty.

Uczęszczając na zajęcia Sexi Pupa, będziesz systematycznie pracować nad dolnymi partiami ciała. To różnego typu aktywności, które będą spalały nadmiar tkanki tłuszczowej, a jednocześnie wzmacniały mięśnie. Podczas ćwiczenia pośladków, będziesz oddziaływać m.in. na: mięśnie pośladkowe średni i wielki, gruszkowaty, napinacz powięzi szerokiej, przywodziciele, dwugłowe uda, czworogłowe uda oraz wszelkie inne, ulokowane w okolicy ud i pośladków. Ćwiczenia na seksowną pupę angażują bowiem zarówno same pośladki, jak i nogi, a nawet brzuch. Warunkiem jest, aby wykonywać je zgodnie ze sztuką i zaleceniami trenera prowadzącego

TRENING PERSONALNY

Jest to kompleksowy trening poprawiający ogólną sprawność fizyczną, kondycję i wytrzymałość siłową,  a także skutecznie redukujący tkankę tłuszczową. Podczas treningu wykorzystywany jest obwód z poszczególnymi stacjami, dzięki którym angażujemy do pracy różne partie mięśniowe. W tego rodzaju treningu wykorzystywany jest różnorodny sprzęt sportowy m.in. hantle, piłki, stepy czy skakanka. Trening obwodowy to intensywny wysiłek zarówno dla osób początkujących jak i zaawansowanych, ale przede wszystkim to świetna zabawa dla każdej z Pań oraz Panów.

TURBO SPALANIE

Turbo spalanie to zajęcia prowadzone w zmiennym tempie, angażujące wszystkie partie mięśniowe. Trening zawierający rozgrzewkę nastawioną na spalanie tłuszczu oraz ćwiczenia wzmacniające główne partie mięśniowe, takie jak ramiona, brzuch, pośladki i uda, zajęcia o dużej intensywności skierowane do osób chcących wyszczuplić swoje ciało Na zajęciach wykorzystuje się przybory do fitnessu typu step, tubing, ovoball, piłki fitball. Duża intensywność zajęć prowadzi do szybkich efektów w kształtowaniu sylwetki.

JOGA

Ćwiczenia pochodzące ze starożytnych Indii. Sposób na osiągnięcie spokoju ducha oraz sprawniejszego, silniejszego ciała. Regularne wykonywanie asan – pozycji jogi, pogłębia świadomość ciała, jego stabilność, uelastycznia go i wzmacnia, a jednocześnie budzi w ćwiczących witalność, regeneruje siły, jest wytchnieniem od codzienności. Regularna praktyka, dzięki precyzji i koncentracji przywraca równowagę psychiczną, przynosi odczuwalne efekty terapeutyczne, uwalnia od stresu, lęku niepokoju.

ZDROWY KRĘGOSŁUP

Zajęcia zdrowy kręgosłup to metoda, w trakcie której można zadbać o wzmocnienie, rozluźnienie oraz rozciągnięcie poszczególnych grup mięśniowych kręgosłupa. Ogólnorozwojowy trening gwarantuje poprawę sprawności fizycznej oraz zmniejszenie dolegliwości bólowych. Trening o łagodnym charakterze, dostosowany do możliwości indywidualnych uczestników.

PŁASKI BRZUCH/ STRETCHING

Płaski brzuch to trening dedykowany zarówno osobom początkującym, jak i zaawansowanym w rożnym wieku. Skierowany jest do osób, które chcą nie tylko pozbyć się tkanki tłuszczowej, ale też skutecznie wzmocnić mięśnie. Ćwiczenia te rozgrzewają, przyspieszają metabolizm i pomagają spalać tkankę tłuszczową. Po nich następują ćwiczenia, które angażują kolejne partie mięśni. Podczas ich wykonywania duża waga przywiązywana jest do odpowiedniej stabilizacji, osiąganej przez odpowiednie napięcie mięśni. Dzięki temu są one skuteczne i bezpieczne dla organizmu.

Stretching to zestaw ćwiczeń polegający na rozciąganiu mięśni wszystkich partii ciała i ich uelastycznianiu poprzez trzy fazy ruchu: napięcia, rozluźnienia i rozciągnięcia mięśni w połączniu z głębokim równomiernym oddechem.

TRENINGI ONLINE #zostanwdomu